Arhivă evenimente
06
May.,2021

Webinarul își propune să clarifice, din perspectiva legislației muncii, care sunt restricțiile ce trebuie respectate de către angajatori pentru organizarea programului de lucru, cum se reflectă acestea în documentele și evidențele ce trebuie întocmite de companie și cum pot fi evitate situațiile contencioase cauzate de aplicarea defectuoasă a legii.

Speakeri:
Dana GRUIA DUFAUT - Avocat Fondator
Mihaela NIȚU - Avocat Senior, specializată în dreptul muncii
Agenda evenimentului:
10:00–10:10 : Introducere în tematica webinar-ului, prezentarea participanților și a partenerilor
10:10–10:30 : Obligațiile angajatorilor din perspectiva Legii nr. 58/2021
10:30–10:35: Ipoteze practice privind organizarea programului de lucru al angajaților
10:35–11:00 : Cazuri practice. Sesiune de întrebări și răspunsuri

Participarea este gratuită, însă înregistrarea obligatorie.
După înregistrarea participării, veți primi linkul de conectare la eveniment.

28
Apr.,2021

S-a încheiat prima serie de ateliere online de muncă în echipă și managementul timpului Învăț cu colegii o rețetă organizate în parteneriat cu restaurantul Atelier de Cuisine și compania Pfeiffer Vacuum. Un real succes! Participanții au avut ocazia să socializeze și să-și dezvolte abilități de management al timpului într-un mod cu totul inedit!

27
Apr.,2021

Arome și tehnici de marketing, un café-débat sub forma unui atelier olfactiv a avut loc pe data de 27 aprilie la Centrul de Biodiversitate al USAMV. A fost o ocazie minunată de a ne revedea cu o parte din membrii noștri, de a discuta despre o ofertă personalizată BRD, de a afla împreună atâtea lucruri interesante despre prepararea unei cești grozave de cafea DeLonghi, de a cunoaște istoria și aromele mărcii naturale Yves Rocher și de a ne familiariza cu minunatele parfumuri Collines de Provence alături de La Maison du Savon de Marseille.
Le mulțumim foarte mult pentru implicare societăților partenere și in mod special conducerii USAMV pentru găzduirea evenimentului nostru.

17
Feb.,2021

Până în anul 2025 se estimează că 80% din interacțiunea client - furnizor se va realiza cu precădere în mediul virtual. Pandemia a facilitat digitalizarea proceselor și serviciilor oferite de instituții private și publice. Acest fenomen afectează și modifică strategia de vânzare a companiilor, iar odată cu schimbarea modelului de vânzare se schimbă și profilul omului de vânzări și competențele necesare.
 
Așadar, în cadrul evenimentului din 17 februarie, organizat în parteneriat cu clubul de afaceri german (DWNT), o să răspundem la următoarele întrebări și vom discuta împreună pe marginea lor: 

Cum includem digitalizarea în vânzări?
Cum definim procesele de vânzare în companii?
Avem o abordare diferită în cazul serviciilor și al produselor?
Cum se redefinește rolul managerului de vânzări?

29
Jan.,2021

Clubul Francofon de Afaceri din Cluj, compania Energom, Institut Français de Cluj, Agentia consulara a Frantei la Cluj si Universitatea de Arte si Design va invita la evenimentul de deschidere a noului an ce va avea loc online in data de 29 ianuarie (Zoom) incepand cu ora 17.30. Ne vom lasa purtati de magia artei in birourile si casele noastre, vom degusta o Galette des Rois si un pahar de cidru si vom impartasi idei, proiecte si sperante de mai bine.
Pentru inscrieri, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: cfac@cfac.ro

18
Nov.,2020

Réunion de networking numérique avec les membres du club d'affaires allemand de Cluj (DWNT).
Focus RH - télétravail, digitalisation et nouvelle culture de l'engagement
• Des possibilités de rationaliser le travail à distance, en attirant les talents dans un monde où le salaire n'est plus la principale raison du changement;
• Nouveaux modèles commerciaux mis en œuvre en utilisant la numérisation et la culture de l'engagement;
• Méthodes d’emploi dans le nouveau contexte, freelance (avantages et défis)

28
Sep.,2020

Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj (USAMV) în parteneriat cu Clubul Francofon de Afaceri (C.FAC) inaugurează o serie de 5+1 evenimente senzoriale inedite care vor lua forma unor întâlniri tematice de interes pentru studenții, cadrele didactice și antreprenorii clujeni.
Primul eveniment, organizat în parteneriat cu Iuga & Asociații, Nutriwell, Deloitte și Cramele Cotnari, intitulat Gastronomie și Fiscalitate, va avea loc în data de 28 septembrie începând cu ora 17:30 la Centrul de Biodiversitate, din cadrul USAMV, Calea Manastur 3-5.
Subiectele principale abordate în cadrul acestui prim eveniment din anul academic 2020-2021 sunt următoarele:
- Legislație și fiscalitate alimentară
- Tradiții culinare
- Nutriție și gastronomie
În încheierea evenimentului, Chef Vincent Lointier (participant la emisiunea Chefi la cuțite / Antena 1 / Sezonul 8, 2020) va aborda instinctele participanților noștri și le va împărtăși unele mici secrete culinare în direct.

22
Jan.,2020

Ceremonia de Anul Nou organizată de Clubul Francofon de Afaceri din Cluj, în parteneriat cu Agenția Consulară a Franței din Cluj-Napoca, Institutul Francez din Cluj, compania Energom și Universitatea de Arte si Design, are loc pentru a doua oară la sediul Energom, unde am admirat operele de artă create de artiștii Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca, sub conceptul Arta se invita in industrie 2.0. Multumim sponsorilor: Energom, Cotnari si Cora!

18
Oct.,2019

În 18 octombrie a avut loc cea de-a cincea ediție a „Târgului de Meserii”. Evenimentul a reunit companii de top, meseriași, cât şi viitorii meseriași pentru a contura și a provoca împreună viitorul domeniului tehnic - industrial. Mulțumim companiilor participante Michelin România, De Longhi, Energom Groupe Gonzales, Pfeiffer Vacuum România, Electrogrup, Sanex, Auchan, ATP Motors, Sunimprof Rottaprint, Ulma Packaging, Compexit, Cora, Hidroserv, Pralina, Panemar, cât și partenerilor noștri Casa de Cultură a Studenților Cluj-Napoca, Radio Cluj, ANOFM, Universitatea Tehnică, Inspectoratului Școlar județean Cluj și BDO Cluj.