Business Knowledge & Opportunities #2
bko
|
public event
Wednesday, 17 February, 2021 17:00 - 18:30
Limba:
română

Până în anul 2025 se estimează că 80% din interacțiunea client - furnizor se va realiza cu precădere în mediul virtual. Pandemia a facilitat digitalizarea proceselor și serviciilor oferite de instituții private și publice. Acest fenomen afectează și modifică strategia de vânzare a companiilor, iar odată cu schimbarea modelului de vânzare se schimbă și profilul omului de vânzări și competențele necesare.
 
Așadar, în cadrul evenimentului din 17 februarie, organizat în parteneriat cu clubul de afaceri german (DWNT), o să răspundem la următoarele întrebări și vom discuta împreună pe marginea lor: 

Cum includem digitalizarea în vânzări?
Cum definim procesele de vânzare în companii?
Avem o abordare diferită în cazul serviciilor și al produselor?
Cum se redefinește rolul managerului de vânzări?

Completați informațiile personale

*All fields marked with '*' are mandatory